Zacznijmy od początku

Zacznijmy od początku...

Firma Beliso powstała w 1995 roku. W jej nazwie zaszyfrowana jest misja, jaka przyświeca działalności firmy na każdym etapie jej rozwoju: „Better Life Solutions”, czyli rozwiązania, sprzęt i kosmetyki, które mają poprawić standard naszego naszego życia. Pierwszym produktem oferowanym przez Beliso były nowatorskie, ekologiczne, bezfreonowe rozpylacze do lakierów do włosów, przeznaczone na rynek fryzjerski. To właśnie na rynku profesjonalnym, przez pierwszą dekadę,  koncentrowała się działalność firmy. Momentem przełomowym było wprowadzenie w 1997 roku – wówczas jedynej w Polsce – farby do trwałej koloryzacji włosów o pojemności 125 ml. Jej ogromna popularność zapewniła firmie stałe miejsce na fryzjerskiej mapie Polski i ugruntowała pozycję eksperta w branży, dając początek marce Cece of Sweden.

Rozwój produktów profesjonalnych

Marka Cece of Sweden, początkowo znana była z dwóch flagowych produktów: farb do trwałej koloryzacji oraz nowatorskich płynów do trwałej ondulacji na bazie aminokwasów. Firma w swojej ofercie miała również sprzęt, akcesoria oraz wyposażenie dla salonów fryzjerskich. Zaufanie, jakim obdarzyli nas styliści doprowadziło do poszerzania oferty oraz rozwoju marki Cece of Sweden o kolejne kategorie: koloryzację półtrwałą, stylizację, a później również profesjonalną pielęgnację włosów. Wprowadzone w 2000 roku nowe linie marki Cece of Sweden: Creative (stylizacja) i Salon (pielęgnacja) do dziś dostępne są na rynku fryzjerskim, ciesząc się zaufaniem stylistów i ich klientów. Oferta kosmetyków skierowanych na rynek profesjonalny jest stale rozbudowywana i uzupełniana. W kolejnych latach odświeżona i poszerzona została marka Salon (2014 powstała również nowa linia do trwałej koloryzacji Color Sense (2015) ), rebranding przeszła linia do stylizacji Kreativ (2016),oraz do pielęgnacji włosów przedłużanych WOW (2017).

Rozwój współpracy w sieciach detalicznych

Rozwój współpracy w sieciach detalicznych

W 2006 roku powstała specjalistyczna linia Cece MED, odpowiadająca na pięć podstawowych problemów skóry głowy i włosów. Dostępna początkowo na rynku fryzjerskim i aptecznym, szybko przyciągnęła uwagę rynku detalicznego i jako pierwsza profesjonalna linia trafiła do sieci Super-Pharm, zapoczątkowując nowy trend i otwierając drzwi do innych wszystkich głównych wszystkich największych sieci drogeryjnych w Polsce. Pozytywne przyjęcie linii Cece MED na rynku detalicznym stanowiło ważny punkt zwrotny w historii i profilu działalności Beliso. Firma zaczęła uzupełniać ofertę o kolejne serie i marki, przeznaczone dla Klientek drogerii i sklepów kosmetycznych. W kolejnych latach pojawiły się  m.in. linia Experto Professional, Perfect.Me oraz Argan – pierwsza, na którą składały się nie tylko kosmetyki do pielęgnacji włosów, ale również do ciała. Marka Cece of Sweden trafiła do sklepów kosmetycznych i drogerii (m.in. Rossmann, Hebe, Super-Pharm, Natura), zyskując sympatię nowych Klientek.

Na podbój świata

Obserwując rosnące zaufanie i popularność naszych produktów na wymagającym polskim rynku detalicznym, firma podjęła decyzję o rozszerzeniu dystrybucji i zaoferowaniu naszych kosmetyków na rynku międzynarodowym. Obecnie produkty z portfolio Beliso dostępne są na czterech kontynentach, w ponad 30 krajach. Pozytywne przyjęcie na wielu zagranicznych, często egzotycznych rynkach, stanowi dla nas źródło ogromnej satysfakcji i motywacji do dalszej pracy i rozwoju. Pomyślna sprzedaż na tak wymagających rynkach, jak Stany Zjednoczone, Francja czy Niemcy jest dla nas jednoznacznym potwierdzeniem wysokiej jakości naszych kosmetyków i ogromnym powodem do dumy.

Na podbój świata
Nowe trendy, czyli nowe możliwości

...Nowe trendy, czyli nowe możliwości...

Obserwując wyraźne zainteresowanie produktami ekologicznymi, stworzyliśmy w ostatnich latach dwie nowe linie do pielęgnacji włosów i ciała: Hello Nature i Vegan Desserts. Oparte na 100% naturalnych, certyfikowanych olejkach i składnikach pochodzenia naturalnego, są odpowiedzią na nowe potrzeby i oczekiwania naszych Klientek.

Dziś...

Od początku naszej działalności mamy świadomość, że zdrowe, mocne włosy i piękna, pełna blasku skóra to największe ozdoby każdej kobiety. Jesteśmy przekonani, że nasze kosmetyki nie tylko doskonale pielęgnują włosy i ciało naszych Klientek, ale są też czynnikiem, który pozytywnie wpływa na jakość ich życia: że poprawiają humor, dodają pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Dlatego dumni jesteśmy, że dziś nasze produkty dostępne są w 2000 sklepów, 100 hurtowniach fryzjerskich i w tysiącu salonów fryzjerskich w całej Polsce, a także na rynkach ponad 30 krajów na czterech kontynentach. W portfolio firmy znajduje się dziś kilkanaście marek i linii produktów skierowanych zarówno do Klienta indywidualnego, jak i odbiorców profesjonalnych, hurtowni i salonów fryzjerskich. Oferujemy ponad 700 kosmetyków, tworzonych z pasją do piękna i przekonaniem, że poprawiają nie tylko wygląd, ale też samopoczucie naszych Klientek. 

Dziś